joi, 30 decembrie 2010

157 de trepte spre iad - romanul anului (Timpul)

Revista Timpul a făcut un top cultural, în care romanul 157 de trepte spre iad sau Salvaţi-mă la Roşia Montană a intrat ca romanul anului. Topul e foarte fain, m-am bucurat de mai multe cărţi, nu doar de a mea.

(foto evz.ro)

Un comentariu:

Scorchfield spunea...

Mă bucură această veste, în schimb va trebui să citesc şi focul grecesc. Dar acesta nu este cel care arde pe apă şi nu este acea secretă armă a bizantinilor cu care se apărau împotriva turcilor, în timp ce Constantinopolul cădea? foc ce ardea până şi norii...

Treptele spre iad nu sunt acelea care duc spre adâncurile pământului, spre aur, nu se ardea pământul, piatra, pentru asta? Aurul nu arde ochii, raţiunea?
Culoare a focului.

Deci avem cărţi despre arderi, asta-mi spune ceva despre cultura de peste Prut.

Felicitări pentru :
157 de trepte spre iad, de Alexandru Vakulovski, Editura „Cartier”, 2010
şi
Foc grecesc, de Ghenadie Postolache, Editura „Grafema Libris”, 2010