duminică, 24 octombrie 2010

Nunta în Basarabia

Am o restanță. Să postez câteva poze de la nunta noastră din Antonești. Dacă în Tomești am avut costume tradiționale bănățene - în Antonești am avut costume tradiționale moldovenești. A trebuit să fim foarte atenți cu ele, nu de alta, dar mi-ar fi părut rău să-mi bag mânecile cămeșii de peste 100 de ani (!) prin farfurii.
Cu naşii şi cu mama

cu văru Vlad şi cu Moni & Aliona pândindu-ne


Cu Mihai & Carmina


Cu Ghenadie Popescu


Cu unchiul Valeriu

 

Cu Mihai, finu, unchiu





După nuntă, am spălat polobocul:)


Foto m.vklvsk

mai puteți vedea poze și aici

5 comentarii:

Mugur Grosu spunea...

hehehe, să vă fie de bine! după plecare am încercat să vă trimitem un esemes dar reţeaua ne-a dat peste degete, aşa că-l transcriu aici: "uitat păturică sălbatică, mâncaţi colacul de salvare. Iubire!"

ps. explicaţiile foto au luat-o la vale, se impun măsuri dure!

vklvsk spunea...

multumesc, nasule!
n-am primit esemesu, dar ne-am dat seama ce sa facem cu colacul:)

am trimis explicaţiile la loc!

marul spunea...

chiar frumos

Anonim spunea...

exact ieri m-a rugat nashu' (al nost', nu al vost') să-i trimit poze cu voi de la nuntă, îmbrăcaţi în costume populare, că - zicea - ăsta era visul lui, să facă nunta în haine populare, da' la el n-a fost chip. i-am trimis linkurile de la Tomeşti şi azi vroiam să bag şi poze de la Antoneşti, da' acum trimit linkurile de la voi

Unknown spunea...

numa' bine! turnaţi vin şi daţi găluşte!:)