sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Gun


Dudu face o chestie foarte faină la biblioteca Hasdeu.

Azi m-a luat prin surprindere. Ne-am înţeles să ne întâlnim la cenaclul lui şi am întârziat (ca de obicei, dar şi vorbisem foarte mult cu mama). Când am ajuns, copiii lui citeau din Eminescu. Să-i descopere altă faţă. Apoi din Bukowski şi încă din unu care mă enervează.

Apoi mi-au citit (special pt mine, la rugămintea lui Dudu) - ce au făcut la şedinţa precedentă. Au tăiat cuvinte dintr-un ziar şi au făcut din asta poezie. Apoi aceeaşi chestie, introducând câte-un vers propriu printre versurile tăiate din ziare.

Dudu reface într-un fel istoria literaturii la modul plăcut cu aceşti copii. Şi lor le place.

A insistat să scriu un poem pe loc, pe care să-l citesc pe jumătate la copii şi ei să continue. A fost foarte fain! Un sfârşit mai tare ca altul.

Da, am scris şi eu cu ocazia asta. Mersi, Dudu.

***

dimineaţa
îmi găsesc

scrumiera plină

mirosuri grele

dooar atât -
să reuşesc să mă
trezesc

să mă învârt ca o
pastilă de tramadol
pe masă

înainte de-a fi înghiţită
de un om
bun

bucătăria mi se umple de lumină

dimineaţă

îmi arunc scrumiera într-o pungă şi-
mi duc
creierul
la gunoi

10 comentarii:

moni spunea...

frumos poemul. si mi-a placut in mod special coparatia asta:

să mă învârt ca o
pastilă de tramadol
pe masă

mi-ar fi placut sa fiu si eu la cenaclul lui dudu

Aura Maru spunea...

frumoasa comparatia.

da, la un cenaclu dadaist as fi participat si eu...

vklvsk spunea...

multumesc:)

pai, nimic mai simplu. cenaclu e in fiecare sambata, la biblioteca Hasdeu, ori la 16, ori la 17.00.

vizavi de Stefan cel Mare, Chisinau:)

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Aura Maru spunea...

(am si fost primavara-vara de mai multe ori)
asadar,
cand mai trecem pe acasa, neaparat :)

Anonim spunea...

'na zioa,
Dom' inspektor, am zis sa te salut d'acishea, din B. Ca nu te-am mai vazut de hahahaha, vorba lu' nash prezident, tov basexu.
Nash Viorel, ala cu palmieri in casa ...sau ce dreq or fi

Urusvaty spunea...

omagiu calutului din lemn..na,frumos..de m-ar apuca vreo simbata prin chisinau trec neaparat;)

Anonim spunea...

sper că-ți arunci creierul doar ca să lași inima să decidă...
frumos poem, partea cu tramdolul e tare.

vklvsk spunea...

hei!

mersi.

dar nu confunda creierul meu cu creierul eului poetic, ca sa zic asa:)

Anonim spunea...

”dar nu confunda creierul meu cu creierul eului poetic, ca sa zic asa:)”
eu mă adresam eului poetic :P