luni, 24 noiembrie 2008

Tara sau arta de a fi dobitoc

Tara mi-a tras iar o ţeapă. De câteva luni bune, tot nu-şi găsea timp să-mi dea cheile de la garsoniera lui din Bucureşti pe care ne-am înţeles să mi-o închirieze. De prin iunie mi-am dus bagajele, dar mi-a spus că trebuie să mai stea acolo o săptămână, după care "poţi să te muţi tu în bodegă".

Tara e probabil cel mai mizerabil om pe care l-am cunoscut vreodată. Cel mai mizerabil prieten, pentru că până acum mi-a fost prieten. De fapt, mă aşteptam cumva să-mi tragă ţeapă, pentru că ştiu că aşa e el. El se consideră "Isus răstignit pe svastică", dar de fapt e un căcat pleoştit pe scara unui bloc. Mi-a tras nenumărate ţepe şi înainte, dar l-am iertat pentru că da, ştiam că Tara e aşa. E un grafician bun, asta nu neg, dar asta nu scuză toate porcăriile pe care le face.

Între timp, cât aşteptam cheile, am avut şi o bursă la Tescani (unde a fost ffff fain, d-aia n-am mai scris deloc pe blog atunci), credeam că o să se sature să amâne. Dar nu. Ne întâlnim mâine, scuze nu mai pot mâine - săptămâna viitoare, nu e vina mea a intervenit ceva, trebuie să mă înţelegi şi tot aşa...

Apoi nu a mai răspuns la telefon şi în sfârşit am primit mail de la el. Inofensiv. Îl reproduc aici:

sholdovene,am vz cam-ai sunat ca un dement azi,da lasasem tel.in oras,am fost plecat ku escroku-n jungla saxona,ai sunat dejeaba,nu iau telefonu ka orikum nu este semnal.in legatura cu garsoniera,planurile se modifica total,din pakate si sincer vorbind mie chiar imi pare rau.javra de ovrei nu s-o tzinut aproape delok de promisiune,mai are de dat o groaza de bani restantze la garsoniera aia,sunt dezgustat de minciunile lui,e chiar prea mult...si mi sila ca urmeaza sa trec la amenintzari.tzi-am zis clar de la nceput ca sunt probleme,credeam ka nenorocitul le va rezolva pan la urma pt ca m-am komportat ka un domn ku el,da observ ca tre sa trec la metode mai dure pt ca sa ma scap odata de el.p d alta parte,orikum de la1ianuarie intentioneaza sa se mute-n rromania la bukuresti nevasta mea din macedonia ku fiica mea,brusc o luat hotararea asta dupa ani de separare si se pare ka-n konditiile crizei kiar nu vem unde sta decat kiar in mizeria aia de garsoniera pe care intentionez orikum s o renovez kumva,kat de kurand sper.orikum,mai mult e vinovat tikalosu de jidan pt situatzia asta decat eu sau altcineva.io tre s-ajung cam ntr o saptamana in bukkale,te caot pe drum in bv sau poate ca ne-om vedea kiar akolo sa tzi dau obiectele ce le mai ai la mine si asa mai departe.dracu sa-l ia pe ovreiu ala nesimtzit!T.

"Ovreiu" e un prieten comun, care a stat înainte în garsoniera lui Tara. Tara vorbeşte aşa despre toţi prietenii. Ei sunt cu toţii: "beţivani, idioţi şi târfe". Păi vreau să-ţi spun ţie, Tara, că eşti un căcat de om. Dar el oricum se va bucura, pentru că cineva îl mai bagă în seama.

Iar eu, recunosc că sunt un idiot, pentru că am avut încredere în el. Şi acum, iarăşi ca un idiot, "în momentul cel mai potrivit", în decembrie, îmi caut măcar o cameră în Bucureşti. Când toţi se gândesc la sărbători, eu caut unde să stau. Şi poate că voi reuşi să-mi recuperez "obiectele" de la acest artist în mizerie.

Niciun comentariu: