marți, 3 iulie 2007

LANSARE BONG IN AUTOGRAF


Un comentariu:

Maria spunea...

"Bong" a fost cartea pentru care am alergat prin toata Sinaia! (pentru ca nu aveam bani destui am facyt cheta de la cei cu care eram in tabara!si toti ma intrebau daca imi cumpar tigari:)) )
si a meritat.cartea asta m-a facut sa rad,sa plang si aproape sa borasc si acum circula pe la toti prietenii mei

uite aici reactii:
aNaRcHy 4 ThIs FuCkIn' WorLd• klau: e geniala cartea
•aNaRcHy 4 ThIs FuCkIn' WorLd• klau: mio cumpar si ew zilele astea
...

aNaRcHy 4 ThIs FuCkIn' WorLd• klau: ma prins cartea tare
•aNaRcHy 4 ThIs FuCkIn' WorLd• klau: e genial tipu
eu: da este
•aNaRcHy 4 ThIs FuCkIn' WorLd• klau: vreau toate cartile lui
•aNaRcHy 4 ThIs FuCkIn' WorLd• klau: gandeste exact k mine
•aNaRcHy 4 ThIs FuCkIn' WorLd• klau: sau..pacolo
eu: ce ai mai gasit?
eu: de el
eu: si unde?
eu: ca vreau si eu

si cam raman cu vrutu'

urasc orasu asta de kkt(targoviste)in care nici macar o carte nu gasesti...si daca te aude cineva ca intrebi de carti raman stupefiati si intreaba: "CITESTI?!:-O"
raspunsu din minte:"da coae!citesc!si beau si fumez si chiulesc de la scoala!ultimele activitati nu te surprind,asa-i?!sunt mai naturale decat cititu'..."

serios...unde as putea comanda macar online cartile tale?;;)
plz rasp
astept un mail ceva...ma gasesti la adresa: marcu_marizza14@yahoo.com
ms anticipat